Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Nieuw voicemailsysteem, wat moet ik weten?
In maart 2021 vernieuw ik mijn voicemailsysteem. Hierdoor veranderen er een paar dingen, bijvoorbeeld voor je opgeslagen voicemailberichten en je wachtwoord voor voicemail. **Wat verandert er voor jou?** 21 dagen nadat je bent overgezet naar het nieuwe voicemailsysteem, worden je opgeslagen voicemailberichten voorgoed gewist. Opnieuw opslaan kan niet, maar je berichten op een andere manier bewaren kan natuurlijk wel. Mijn tip: zet je voicemailberichten die je wilt bewaren op speaker en neem deze op met een ander apparaat. **Stel je voicemail wachtwoord opnieuw in** In het nieuwe voicemailsysteem is het belangrijk dat je wachtwoord aan striktere voorwaarden voldoet. Stel daarom je wachtwoord opnieuw in. Dit kan alleen in Nederland. 1. Bel 1233 of met een vaste telefoon naar 06-24001233 2. Kies optie 3: Voicemail instellingen 3. Kies optie 1: Wachtwoord wijzigen 4. Voer je nieuwe wachtwoord in en sluit af met # Wachtwoord criteria: * Minimaal 4 tot en met 8 cijfers (ik adviseer om minimaal 5 cijfers te gebruiken). **Let op:** op het huidige voicemailsysteem kan je maximaal 7 cijfers gebruiken. * Niet meer dan 2 identieke cijfers achter elkaar (bijvoorbeeld geen 22281). * Mag geen (delen van een) opeenvolgende reeks bevatten (bijvoorbeeld geen 12368 of 876543). Dit wachtwoord heb je nodig als je je voicemail wilt beluisteren in het buitenland of vanaf een vast toestel.
Ben je hiermee geholpen?