Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Hoe kan ik een abonnement opzeggen in verband met overlijden?
Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Daarom werk ik samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Via Closure kun je mij laten weten wat je wilt doen met het abonnement van de overledene: opzeggen of overzetten op naam van iemand anders. En als je de informatie hebt doorgegeven voor het Ben abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. **Abonnement opzeggen** Volg deze link naar Closure, omdat er anders kosten voor deze service worden berekend. Na ontvangst van de gegevens zeg ik per direct en kosteloos het abonnement op. Als de overledene een toestelcontract had, komen de verplichtingen uit dit contract sowieso te vervallen. De mobiele telefoon hoeft ook niet teruggestuurd te worden. **Abonnement overnemen** Je kunt het abonnement ook kosteloos overnemen. Hoe dat werkt heb ik in deze FAQ beschreven.
Ben je hiermee geholpen?