Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mijn simkaart is kapot, wat moet ik doen?
Kun je ineens geen gebruik maken van de Ben simkaart en daardoor niet bellen, internetten of sms’en? Dan kunnen er aantal dingen aan de hand zijn: **Blokkade op simkaart** * Mogelijk heb je een betalingsachterstand en heb je niet gereageerd op betalingsherinneringen waardoor je simkaart is geblokkeerd * Mogelijk heb je je gebruikslimiet behaald. In de e-mail die ik naar je heb gestuurd staat ook uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen. **Nieuwe mobiel telefoon** Heb je recentelijk je simkaart in een andere gestopt? Dan kan het zijn dat hier een simlock op zit. **Simkaart** * Heb je drie keer een verkeerde pincode ingevoerd? Voer dan de pukcode in. * Heb je een vervangende simkaart aangevraagd en is deze geactiveerd? Zijn van de bovenstaande zaken geen sprake dan kan het zijn dat je simkaart defect is. Je kunt een nieuwe 3-in-1 simkaart bestellen via Ik Ben of de Ben app. De kosten voor een vervangende simkaart, besteld via Ik Ben zijn € 10,00. Bestel je een vervangende simkaart via mijn klantenservice, dan zijn de kosten €15,25. Deze kosten worden op de factuur van de huidige maand in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat ik één maand later incasseer.
Ben je hiermee geholpen?