Klantenservice
Maatregelen coronavirus
Ik verwacht dat het coronavirus weinig invloed zal hebben op mijn netwerk en mijn bereikbaarheid.
Mijn collega`s van de klantenservice werken wel zo veel mogelijk thuis.
Houd dus rekening met iets langere wachttijden of eventuele achtergrondgeluiden.
Je kunt meer lezen op mijn coronavirus-pagina.
Customer service questions
Kan ik mobiel internet uitzetten in het buitenland?
Het is mogelijk om je internet uit te zetten in het buitenland. Soms is het echter niet nodig. Als je naar één van de EU-landen, IJsland of Noorwegen gaat, dan gaat het verbruik gewoon uit je internetbundel.
Wil je helemaal geen mobiel internet gebruiken of alleen gebruikmaken van Wi-Fi? Dan adviseer ik je (data) roaming uit te zetten om onverwachte kosten te voorkomen. Dit gaat als volgt:
**iPhones:**
* Instellingen
* Mobiel netwerk
* Opties mobiele data
* Data roaming > hier kun je de dataroaming aan- of uitzetten
**Android:**
* Instellingen
* Meer netwerken
* Mobiele netwerken
* Roaming > schakel hier de dataroaming in- of uit
Heb je MB Pauze aanstaan, ben je in een EU-land en is je internetbundel verbruikt? Dan wordt je simkaart automatisch geblokkeerd voor mobiel internet. Wel zo handig, want zo voorkom je buiten de bundel kosten!