Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mijn abonnement is geblokkeerd, wat kan ik doen?
Ben je geblokkeerd vanwege een openstaand bedrag? Maak dan het openstaande bedrag over via de betaallink, of naar bankrekeningnummer NL61 COBA 0733.9747.75 t.n.v. Ben onder vermelding van het betaalkenmerk. Deze vind je terug op de factuur. Je betaling wordt binnen 3 werkdagen verwerkt. Is je betaling binnen 3 werkdagen niet verwerkt? Stuur dan een betaalbewijs (een foto of een schermafbeelding van je betaling) naar betaling@ben.nl. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 3 werkdagen nadat je het betaalbewijs is verstuurd. **Let op:** is je abonnement beëindigd omdat je laatste betalingstermijn verstreken is, dan is het niet meer mogelijk om je aansluiting opnieuw te activeren. Je mobiele nummer ben je hiermee ook kwijtgeraakt.
Ben je hiermee geholpen?