Skip to main content

Problemen met je Ben simkaart

Ik vind het vervelend dat je problemen ervaart met je Ben simkaart. Wanneer je onderstaande stappen doorloopt, ga ik mijn uiterste best doen je probleem zo snel mogelijk op te lossen:

Hoe werkt het?

  1. Vul eerst de postcode in waar je problemen mee ervaart met je verbinding
  2. Klik vervolgens op ‘meld een probleem’
  3. Daarna klik je op ‘meld een probleem op deze locatie’
  4. Login met de gegevens die je ook gebruikt om in te loggen op Ik ben en de Ben app
  5. Vul de gevraagde gegevens in

Wat gebeurt er nadat ik de gevraagde gegevens door heb gegeven?

Aan de hand van de gegevens die je aan mij door hebt gegeven, ga ik onderzoeken of ik een oorzaak van je probleem kan vinden. Dit onderzoek neemt ongeveer 5 werkdagen in beslag. Zodra ik het onderzoek heb afgerond, neem ik contact met je op om de oplossing of de eventuele vervolgstappen met je te bespreken. Je kunt tijdens het invullen van de gegevens aangeven hoe ik beste contact met je op kan nemen.